dinsdag 22 januari 2008

Moei


Ik ben zo moe.

Ik mag natuurlijk niet klagen. Ik doe het mijzelf aan, met levendig enthousiasme. Ik hobbel, ren, fiets en hink-stap-sprong van werk naar vriendinnetjes, van vergadering naar feestje, van cafe naar cafe, en de sugar factory toe. Van optreden naar radioshow naar etentje naar huis naar supermarkt en af en toe een paar uurtjes slaap.
Ik ben jong en ik wil wat. Ik wil zelfs heel veel en ik kan ook alles. Ik kan alles als de beste. Ik kan ook heel goed en heel hard roepen dat ik alles kan. Ik kan ook heel lang en uitbundig gin-tonics drinken. Zelfs als ik een avond thuis zit kan ik heel makkelijk tot drie uur 's nachts televisie kijken terwijl ik op internet rondsnuffel, ondertussen in een telefoon blerend en met een hand de afwas er doorheen jagend. Hoera voor mij.

Nu zijn de koekjes even op. Morgen bak ik weer nieuwe.

3 opmerkingen:

Marooi zei

kom maar door met die koekjes.
mijne zijn ook op :(
maar ja zoals een van mijn minst favoriete schrijfster zou zeggen:
alles went (behalve een vent)
dus.

Willem zei

hee laura
anders post je weer eens wat nieuws


moe, schmoe jeweetoch

Tom zei

niks is meer laura?