donderdag 8 november 2007

Alledaags

Vandaag heb ik weer voor het eerst sinds 'de operatie' gewerkt. Ik had voor de zekerheid maar lekker wat extra paracetamol gesnoept, en een zak supermegamenthol smintjes naar binnen gewerkt want je gaat nogal uit je bek stinken van twee van die wonden in je mond.
Maar het ging lekker. Ik stond lekker sapjes te maken, ik had iedereen in het gareel en de klanten verlieten stuk voor stuk breed glimlachend en fluitend de zaak. Wel was ik een beetje stoned van de pijnstillers maar dat mocht de pret niet drukken.
En toen, toen holde een van mijn collega's naar de wc. Om te kotsen. En het ging niet over. En ik probeerde vervanging te laten komen maar niemand kon. Welk een feestelijkheid.
Gelukkig was het niet zo druk en we hebben het allemaal gered maar ik ben zo ongelooflijk gelukkig dat ik eindelijk lekker op de bank zit en straks in mijn bed Madagascar kan kijken. Ik ben zo moe en ik mis mijn beste vriendinnetje Stacey die ergens ver weg de jungle van Borneo krokodillen aan het ontwijken is. Ik wou dat ik twee masseurs was dan kon ik mezelf masseren.

Nou, morgen (en de dag daarna en de dag daarna en de dag daarna) weer een werkdag. Ik vind dat ik de hele week de lekkerste dingen mag eten en hele grote shakes met veel ijs voor mezelf mag maken. Makkelijker kunnen we het niet maken, wel leuker.

2 opmerkingen:

M. zei

oh neeeeeee
vrijdag ben ik er weer!
xx
de grote nies

Yoka zei

Het klinkt allemaal best gezellig eigenlijk, geknipte amandelen.
Behalve het uit je bek stinken.
Dat niet.