zaterdag 17 november 2007

Oh oh

Zoals Geer zou zeggen: "Ik heb er even geen kracht meer voor. Zoals Jan Smit zou zeggen: "Ik heb weer eens verloren van de fles". Zoals die man in de cup-a-soup reclame zou zeggen: "NU EVEN NIET!!!". Zoals Laura zou zeggen: "Ik voel me als kaas van de yak".

Zoals die zanger van The Zutons zou zeggen:
"Well i woke this morning with a tear drop in my eye
Because last night it fell like the best night of my life
Now there's something that is wrong rotting my insides
And i don't understand why my brain wants to die
I had women, wine, party time and everything that mattered
And when i woke up today you know my brain was all in tatters
I had bits of my lungs shrapnel glass and cigarettes for breakfast
And my lips are blue, my toes are numb and i think i've got the shivers
It's the little things we do when you go out in the night
And it's pay day today just for having a good time
As your hangover unfolds well the questions will arrive
Why do i feel like death just for having a good time"

Maar wat ik of wie dan ook zegt, niets helpt want ik moet opstaan en me wassen en werken en leuk zijn en lief en omzet draaien en meedoen met de rest van de wereld en mijzelf together getten en hup vooruit met de geit en 's avonds een vent, 's ochtends een vent (was het maar waar) en ik mag niet stinkend onder mijn dekbed blijven liggen en wachten tot het over is.

Sterker nog. Ik moet een beetje opschieten.

Geen opmerkingen: