De wekker ging om 13.00 en ik wilde alleen maar heel erg graag dat er iemand liters water in mijn mond zou gieten, een eitje voor me zou bakken en sinaasappels uit zo persen en af en toe over mijn hoofd zou aaien en zou zeggen 'stil maar, het komt wel weer goed'. Maar er was niemand en er was geen eten in huis behalve een bruine banaan en de koelkast stonk naar roerbakgroenten die daar al lagen sinds de 3 halen-2 betalen bonusactie van 7 weken geleden en het kwam dus niet goed.
En ik wilde nog wel lekker kneuterig verder werken aan mijn borduur-konijntje. Ze heet Ida maar ze is nog verre van af.

Goed, ik snoozede me helemaal een snooze-arm tot 15.00 en toen moest ik werken. Dat ging eigenlijk best goed, vooral na een dikke wonderburger en cola en eindelijk wat lieve mensen die over mijn hoofd aaiden en vroegen 'of alles wel goed ging'.
En nu, nu zit ik lekker op de bank en ik heb nog niet geborduurd want de MacBook wilde aandacht maar ik heb wel Mark Ronson gedownload en besloten met hem te trouwen.
Laatste beestje: mijn nieuwe jurkje. Ik hou ervan!


